O stránke Clonable

Clonable - váš nástroj na klonovanie a lokalizáciu webových stránok a internetových obchodov.

E-mail
info[@]clonable.net
Telefónne číslo
+31 492 77 52 69
Adresa

Obchodné centrum Gemert
Scheiweg 26
5421 XL Gemert

Cez hranice

Cez hranice

Uvažujete o rozšírení svojej webovej stránky alebo internetového obchodu do zahraničia? Alebo vedia zahraniční spotrebitelia sami nájsť vašu webovú stránku? To je dobrá správa, pretože to znamená, že rastiete. Iné trhy majú jednoducho iné problémy. Prečítajte si, čo musíte vziať do úvahy v tomto príspevku na blogu.

Posuňte svoje limity

Vzhľadom na rast medzinárodného trhu elektronického obchodu si čoraz ľahšie objednávame tovar zo zahraničia. Medzinárodné platformy sa zrýchľujú neuveriteľným tempom. To sa odráža aj v popularite nearshoringu: veľké spoločnosti čoraz častejšie presúvajú svoje sklady z veľkých krajín, ako je Čína, do miest bližšie k domovu. Je to v súvislosti s bezpečnosťou dodávok a zvýšením udržateľnosti celého reťazca.

Napríklad v oblasti módy sa výroba presúva z Ázie do Turecka alebo Portugalska. Tento rast vytvára veľký trh pre holandské internetové obchody: Európania čoraz viac nakupujú cezhranične. 13 % návštevníkov holandských internetových obchodov pochádza zo zahraničia. Očakáva sa, že tento rast bude pokračovať: o 10 rokov budú zákony a predpisy oveľa viac harmonizované a zamerané na cezhraničné podnikanie, čo ešte viac uľahčí a urýchli objednávanie v zahraničí. Je však potrebné mať na pamäti niektoré dôležité veci. Len v EÚ je 27 krajín, z ktorých každá má vlastné pravidlá a preferencie. Preto je dôležité oboznámiť sa s krajinou, do ktorej sa chcete dostať. Tu si prečítajte o rôznych krajinách a o tom, na čo si treba dávať pozor.

návštevníkov holandských internetových obchodov pochádza zo zahraničia

Cez hranice s PostNL

Ak je pre zahraničných kupujúcich niečo dôležité, je to spoľahlivosť. Je potrebné zvážiť, či je nákup zo zahraničnej webovej stránky rovnako spoľahlivý ako nákup z domácej stránky. To závisí najmä od spôsobu odoslania a vrátenia objednávky. Zákazník musí mať istotu, že mu zásielka príde v dobrom stave a že ju bude môcť v prípade nevyhovujúceho stavu ľahko vrátiť. Okrem toho chce každý vedieť, kedy jeho zásielka dorazí, a preto je požiadavkou aj možnosť sledovania a sledovania.

Preprava

Našťastie je v súčasnosti takmer rovnako jednoduché posielať svoje výrobky cez hranice ako v rámci Holandska. Spoločnosť PostNL ponúka spoľahlivé a jednoduché služby na posielanie balíkov do zahraničia. Môžete to urobiť jednoducho prostredníctvom svojho dôveryhodného a existujúceho účtu PostNL alebo si môžete vytvoriť účet. Spoločnosť PostNL ponúka rôzne riešenia prepravy v závislosti od veľkosti zásielky. Pre balíky do 2 kg ponúkajú inteligentné riešenie odosielania prostredníctvom lacnejšej siete. V rámci účtu sa automaticky generujú všetky colné formuláre. Svoj internetový obchod môžete prepojiť aj s účtom PostNL. Automaticky sa tak za vás vygenerujú prepravné štítky, čo je jednoduché, však?

Riešenie jednoduchého vrátenia tovaru podporuje opakovaný obchod

Viac ako 10 % všetkých objednávok je vrátených. Pri športových a herných predmetoch je to dokonca 15 % a pri oblečení a obuvi najmenej 25 %! Dobrý a spoľahlivý proces vrátenia tovaru má preto veľký význam. Váš zahraničný zákazník tiež s väčšou pravdepodobnosťou nakúpi, ak vie, že môže svoj nákup bez problémov vrátiť. Našťastie, spoločnosť PostNL ponúka dobrú službu aj v tejto oblasti. Vďaka spolupráci so spoľahlivými partnermi v zahraničí je v blízkosti vždy k dispozícii miesto odovzdania tovaru a možnosť prijatia vyzdvihnutých zásielok. V závislosti od hmotnosti zásielky existuje príslušný postup vrátenia. Okrem toho je možné v rámci Európy sledovať vaše vrátenie tovaru pomocou služby Track & Trace.

Sledovanie a sledovanie

S PostNL môžete svoje zásielky plne sledovať prostredníctvom služby Track & Trace, a to najmenej v 7 jazykoch! Zákazníci tak majú istotu: vždy vedia, kde sa zásielka nachádza. Ako už bolo spomenuté, spoločnosť PostNL ponúka aj sledovanie zásielok. Vďaka tomu môžete sami sledovať výnosy a vedieť, kedy ich môžete očakávať. Ak vo svojom internetovom obchode ponúkate možnosť sledovania tovaru, vzbudí to väčšiu dôveru, čo nepriamo zabezpečí, že zahraničný zákazník si tovar z vášho obchodu kúpi skôr.

Udržateľnosť

Okrem spoľahlivosti je dôležitou základnou hodnotou objednávania v zahraničí aj udržateľnosť. Tam, kde si teraz spotrebitelia vyberajú bezplatné a rýchle doručenie, budú v budúcnosti najčastejším spôsobom doručenia zásielky udržateľné možnosti doručenia. Vo väčšine európskych krajín si viac ako 85 % spotrebiteľov myslí, že obaly by mali byť recyklovateľné a viac ako 40 % uprednostňuje udržateľné dodávky. Odesaťrokov budúspotrebitelia jednoducho predpokladať, že každá zásielkajezabalená udržateľným spôsobom .Preto je dôležité, aby kupujúci získal prehľad o emisiách CO2 svojich zásielok a vratiek. Je veľmi dôležité, aby ste mali aj dobrú udržateľnú ponuku pre svojich medzinárodných zákazníkov: napríklad skladovanie a dodávku bez emisií CO2. Spoločnosť PostNL ponúka dobré služby aj v tejto oblasti: jej medzinárodné triediace centrum IMEC je plne CO2 neutrálne a skúma možnosti ekologickej leteckej dopravy pre zásielky mimo Európy.