🎉 Spustili sme náš nový doplnok WordPress! Stiahnuť teraz

Elektronický obchod v Japonsku - 7 tipov na úspešný predaj

Japonský trh elektronického obchodu je veľký a lukratívny, ale pre zahraničných predajcov môže byť aj zložitý. V tomto článku vám ponúkame sedem tipov, ktoré vám pomôžu úspešne predávať v Japonsku.

1. Urobte si domácu úlohu

Tak ako pri každom novom trhu, aj pri vstupe na japonský trh elektronického obchodu je dôležité vykonať prieskum. Snažte sa pochopiť zvyky a preferencie miestnych kupujúcich a pokúste sa nájsť medzeru, ktorú môžete využiť.

2. Investujte do dobrej lokalizačnej stratégie

Ak chcete uspieť v Japonsku, musíte svoju ponuku elektronického obchodu lokalizovať. To zahŕňa všetko od webových stránok a popisov produktov až po služby zákazníkom a marketingové materiály. S prekladom webovej stránky začnite v každom prípade, pretože bez japonského internetového obchodu vás miestni zákazníci nebudú brať vážne. Dobrým začiatkom je Clonable, ktorý vám ušetrí veľa času a peňazí. Potom investujte trochu z ušetrených peňazí do japonského rodeného prekladateľa, ktorý zdokonalí základný preklad za minimálny počet hodín. Alebo si na preskúmanie webovej stránky pozvite niekoho, kto bude robiť zákaznícky servis (pozri bod 7).

3. Používanie japonských platforiem elektronického obchodu

Japonskí spotrebitelia radi nakupujú na japonských platformách elektronického obchodu. Preto je dobré uviesť svoje produkty aj na populárnych japonských stránkach, ako sú Rakuten a Yahoo! Japan Auctions. Clonable našťastie ponúka možnosť prekladu XML kanálov, čo uľahčuje inzerciu na tejto stránke.

4. Spolupráca s japonskou spoločnosťou

Spolupráca s japonskou spoločnosťou vám môže poskytnúť významnú výhodu na japonskom trhu elektronického obchodu. Pomôžu vám so všetkým, od prieskumu miestneho trhu až po zriadenie platformy elektronického obchodu a logistiky.

5. Buďte trpezliví

Na japonskom trhu elektronického obchodovania nie je ľahké preraziť. Vybudovanie úspešného podniku si vyžaduje čas, trpezlivosť a vytrvalosť. Preto sa nevzdávajte príliš ľahko a uistite sa, že máte dlhodobú stratégiu.

6. Zameranie na kvalitu

Japonskí spotrebitelia sú známi svojou láskou ku kvalitnému tovaru. Preto je dôležité zamerať sa na ponuku vysokokvalitných produktov a služieb.

7. Ponúkajte vynikajúce služby zákazníkom

V Japonsku je zákaznícky servis veľmi dôležitý, preto sa uistite, že svojim japonským zákazníkom ponúkate vynikajúce služby od začiatku až do konca.

Ak sa budete riadiť týmito tipmi, budete na dobrej ceste k úspechu na japonskom trhu elektronického obchodu.

Máte ešte otázky?

Potom vyplňte nasledujúci formulár.

Súvisiace blogy: