🎉 Spustili sme náš nový doplnok WordPress! Stiahnuť teraz

Prečo by mali americké spoločnosti a organizácie prekladať svoje webové stránky do španielčiny?

V Spojených štátoch žije značný počet španielsky hovoriacich osôb. Podľa amerického úradu pre sčítanie ľudu (U.S. Census Bureau) v roku 2019 hovorilo doma španielsky ako svojím primárnym jazykom viac ako 60 miliónov ľudí. Španielčina je tak druhým najpoužívanejším jazykom v krajine, hneď po angličtine. Prečo by teda americké organizácie mali prekladať svoje webové stránky do španielčiny?

Prečo španielčina?

Vzhľadom na veľký počet španielsky hovoriacich osôb má pre organizácie v Spojených štátoch zmysel prekladať svoje webové stránky do španielčiny. Týmto spôsobom môžu tieto organizácie osloviť širšie publikum a potenciálne prilákať viac zákazníkov. Na dnešnom globalizovanom a vysoko konkurenčnom trhu je pre spoločnosti dôležité, aby sa dokázali spojiť s čo najväčším počtom potenciálnych zákazníkov. Ponukou španielskej jazykovej verzie svojej webovej stránky môžu spoločnosti ukázať, že sú inkluzívne a ústretové voči španielsky hovoriacim osobám.

Skúsenosti zákazníkov

Preklad webovej stránky do španielčiny môže okrem zvýšenia počtu potenciálnych zákazníkov zlepšiť aj skúsenosti zákazníkov, ktorí sa cítia pohodlnejšie pri používaní španielskeho jazyka. Pre mnohých ľudí môže byť ťažké prechádzať webové stránky v inom jazyku. Ponukou španielskej jazykovej verzie webovej stránky môžu organizácie uľahčiť španielsky hovoriacim osobám prístup k hľadaným informáciám a porozumieť im. To môže viesť k väčšej spokojnosti a lojalite zákazníkov.

Rozmanitosť: v prevádzke

Ďalším dôvodom, prečo by organizácie v Spojených štátoch mali preložiť svoje webové stránky do španielčiny, je, že to môže pomôcť zlepšiť celkovú rozmanitosť a inkluzívnosť organizácie. V dnešnom svete je dôležité, aby si spoločnosti uvedomovali potreby rôznorodých zákazníkov a reagovali na ne. Ponukou španielskej verzie svojej webovej stránky môžu organizácie ukázať, že sa angažujú v prospech potrieb celej komunity, nielen tých, ktorí hovoria po anglicky. To môže pomôcť vytvoriť inkluzívnejšie a príjemnejšie prostredie pre všetkých zákazníkov.

Záver

Stručne povedané, existuje mnoho presvedčivých dôvodov, prečo by organizácie v Spojených štátoch mali preložiť svoje webové stránky do španielčiny. Týmto spôsobom môžu osloviť širšie publikum, zlepšiť zákaznícku skúsenosť španielsky hovoriacich osôb a preukázať svoj záväzok k rozmanitosti a inkluzívnosti. Keďže počet osôb hovoriacich po španielsky v Spojených štátoch neustále rastie, ponuka španielskej jazykovej verzie webovej stránky je dôležitým krokom, ktorý môžu organizácie podniknúť, aby si udržali konkurencieschopnosť a kontakt so svojimi zákazníkmi. Možno to znie pekne, ale ako získate takúto webovú stránku v španielčine?

Španielska webová stránka, ako?

Využite profesionálnu prekladateľskú službu: Je dôležité zabezpečiť, aby bola španielska jazyková verzia webovej stránky presná a kvalitná. Využitie profesionálnej prekladateľskej služby môže zabezpečiť, že preklad bude kvalitný a zachová význam pôvodného obsahu.

Používajte prekladateľský softvér alebo nástroje: Existuje množstvo softvéru a nástrojov, ktoré môžu pomôcť pri procese prekladu. Clonable je napríklad holandský nástroj, ktorý pomáha ľuďom kopírovať, prekladať a udržiavať ich webové stránky. Používanie takýchto nástrojov môže zefektívniť proces prekladu a pomôcť zabezpečiť konzistentnosť webovej stránky.

Zvážte miestne rozdiely v španielčine : španielčina sa používa v mnohých rôznych krajinách a v jednotlivých regiónoch sa môže výrazne líšiť slovná zásoba a gramatika. Je dôležité zohľadniť tieto rozdiely a zabezpečiť, aby bol preklad vhodný pre cieľové publikum.

Dajte preklad skontrolovať rodenému španielskemu hovorcovi : Keď je preklad hotový, je dobré dať ho skontrolovať rodenému španielskemu hovorcovi. Pomôže vám to odhaliť prípadné chyby alebo nezrovnalosti a zabezpečiť, aby bola konečná verzia webovej stránky čo najkvalitnejšia.

Poskytnutie jasných pokynov pre používateľov : Je dôležité, aby používatelia mohli ľahko prepínať medzi anglickou a španielskou verziou webovej stránky. Jasné pokyny a používateľsky prívetivý dizajn pomôžu používateľom ľahko sa dostať k obsahu, ktorý hľadajú, v ich preferovanom jazyku.

Máte ešte otázky?

Potom vyplňte nasledujúci formulár.

Súvisiace blogy: