🎉 Spustili sme náš nový doplnok WordPress! Stiahnuť teraz

Cez hranice

Uvažujete o rozšírení svojej webovej stránky alebo internetového obchodu do zahraničia? Alebo vedia zahraniční spotrebitelia sami nájsť vašu webovú stránku? To je dobrá správa, pretože to znamená, že rastiete. Iné trhy majú jednoducho iné problémy. Prečítajte si, čo musíte vziať do úvahy v tomto príspevku na blogu.

Posuňte svoje limity

Vzhľadom na rast medzinárodného trhu elektronického obchodu si čoraz ľahšie objednávame tovar zo zahraničia. Medzinárodné platformy sa zrýchľujú neuveriteľným tempom. To sa odráža aj v popularite nearshoringu: veľké spoločnosti čoraz častejšie presúvajú svoje sklady z veľkých krajín, ako je Čína, do miest bližšie k domovu. Je to v súvislosti s bezpečnosťou dodávok a zvýšením udržateľnosti celého reťazca.

Napríklad v oblasti módy sa výroba presúva z Ázie do Turecka alebo Portugalska. Skracovanie reťazca je veľmi orientované na Európu.V dôsledku tohto rastu existuje veľký trh pre holandské internetové obchody: Európania čoraz viac nakupujú cezhranične. Až 13 % návštevníkov holandských internetových obchodov pochádza zo zahraničia. Očakáva sa, že tento rast bude pokračovať: o 10 rokov budú zákony a predpisy oveľa viac harmonizované a zamerané na cezhraničný obchod, vďaka čomu bude objednávanie niečoho v zahraničí ešte jednoduchšie a rýchlejšie. Je však potrebné mať na pamäti dôležité veci. Len v EÚ je 27 krajín: každá má svoje vlastné pravidlá a preferencie. Preto je dôležité oboznámiť sa s krajinou, do ktorej sa chcete dostať. Prečítajte si napríklad tento článok o tom, ako používať Webový obchod na nemeckom trhu najlepšie je vstúpiť.

Cez hranice s PostNL

Ak je pre zahraničných kupujúcich niečo dôležité, je to spoľahlivosť. Je potrebné zvážiť, či je nákup zo zahraničnej webovej stránky rovnako spoľahlivý ako nákup z domácej stránky. To závisí najmä od spôsobu odoslania a vrátenia objednávky. Zákazník musí mať istotu, že mu zásielka príde v dobrom stave a že ju bude môcť v prípade nevyhovujúceho stavu ľahko vrátiť. Okrem toho chce každý vedieť, kedy jeho zásielka dorazí, a preto je požiadavkou aj možnosť sledovania a sledovania.

Preprava

Našťastie je v súčasnosti takmer rovnako jednoduché posielať svoje výrobky cez hranice ako v rámci Holandska. Spoločnosť PostNL ponúka spoľahlivé a jednoduché služby na odosielanie balíkov do zahraničia. Môžete to urobiť jednoducho prostredníctvom svojho dôveryhodného a existujúceho účtu PostNL alebo si môžete účet vytvoriť. PostNL na tento účel ponúka rôzne riešenia prepravy v závislosti od veľkosti balíka. V prípade balíkov do 2 kg ponúka inteligentné riešenie zasielané prostredníctvom úspornejšej siete. V rámci účtu sa automaticky generujú všetky colné formuláre. S účtom PostNL je možné prepojiť aj váš internetový obchod. Tým sa za vás automaticky vygenerujú prepravné štítky, jednoduché, že?

Riešenie jednoduchého vrátenia tovaru podporuje opakovaný obchod

Viac ako 10 % všetkých objednávok je vrátených. V prípade športového tovaru a hier je to dokonca 15 % a v prípade oblečenia a obuvi až 25 %! Dobrý a spoľahlivý proces vrátenia tovaru je preto veľmi dôležitý. Aj váš zahraničný zákazník nakúpi rýchlejšie, ak vie, že môže svoj nákup bez problémov vrátiť. Našťastie aj na tento účel ponúka spoločnosť PostNL dobré služby. Vďaka spolupráci so spoľahlivými partnermi v zahraničí, vždy blízkemu odbernému miestu a možnosti vyzdvihnutia vrátených zásielok. V závislosti od hmotnosti zásielky existuje vhodný postup vrátenia. Okrem toho je v rámci Európy možné sledovať vaše vrátenie pomocou služby Track & Trace.

Sledovanie a sledovanie

S PostNL môžete svoje zásielky plne sledovať prostredníctvom služby Track & Trace, a to až v 7 jazykoch! Zákazníci tak majú istotu: vždy vedia, kde sa zásielka nachádza. Okrem toho, ako sme už spomenuli, PostNL ponúka aj sledovanie zásielok pri ich vrátení. Vďaka tomu môžete sami sledovať vrátené zásielky a vedieť, kedy ich môžete očakávať. Keď teda ponúkate sledovanie zásielok (track & trace) spolu so svojím internetovým obchodom, vzbudí to väčšiu dôveru, čo nepriamo zabezpečí aj to, že zahraničný zákazník si bude s väčšou pravdepodobnosťou kupovať veci z vášho obchodu.

Udržateľnosť

Okrem spoľahlivosti je dôležitou základnou hodnotou objednávania v zahraničí aj udržateľnosť. Zatiaľ čo v súčasnosti si spotrebitelia vyberajú bezplatné a rýchle doručenie, v budúcnosti budú udržateľné možnosti doručenia najbežnejším spôsobom, akým si spotrebitelia nechajú doručiť zásielku. Vo väčšine európskych krajín si viac ako 85 % respondentov myslí, že obaly by mali byť recyklovateľné, a viac ako 40 % respondentov uprednostňuje udržateľné doručenie. O desať rokov budú spotrebitelia jednoducho predpokladať, že každý balík je zabalený udržateľne. Preto je dôležité, aby kupujúci rozumeli uhlíkovej stope svojich zásielok a vratiek. Je veľmi dôležité, aby ste mali dobrú udržateľnú ponuku aj pre svojich medzinárodných zákazníkov: napríklad skladovanie a doručovanie bez emisií CO2. Spoločnosť PostNL ponúka dobré služby aj v tejto oblasti: jej medzinárodné triediace centrum IMEC je úplne CO2 neutrálne a skúma možnosti ekologickej leteckej dopravy pre zásielky mimo Európy.

Máte ešte otázky?

Potom vyplňte nasledujúci formulár.

Súvisiace blogy: